piątek, 27 grudnia 2013

Stukostrachy. Stephen King


Na początku nie miałam czasu jej czytać bo miałam wiele innych książek, które wydawały mi się ciekawsze, potem wzięłam ją na wakacje, ale to nie była dobra decyzja, bo wiele się działo i zajmowała tylko miejsce w walizce... W końcu po dluugim czasie wzięłam się za czytanie i... książka okazała się naprawdę interesująca! Na początku średnio wciąga ale potem... nie można się oderwać, a książka jest naprawdę gruba. Miałam problemy z oderwaniem się od niej, a długie czytanie bez przerw jest naprawdę męczące.

Nigdy nie lubiłam książek, gdzie występuje dużo bohaterów człowiek się gubił... King po mistrzowsku wprowadza następne postaci, których losy gładko i naturalnie się splatają. 
Zakończenie jest według mnie najlepsze, takie jak lubię. Naprawdę polecam                                                 przeczytanie tej książki, choćby ze względu na pisarza w końcu King to king.
                                                                            Moja ocena: 6,5/ 10

1 komentarz:

  1. och dziewczyno.. wysil mi się tutaj i napisz mi wyczerpującą recenzję :P
    marzy mi się czysta krew

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękujemy.
Możecie tu umieszczać swoje opinie nt. Krwawej strzały i wskazówki.