wtorek, 12 marca 2013

Coś o mnie.

Hej! postanowiłam napisać trochę o sobie ponieważ niewiele można dowiedzieć się z mojej lakonicznej notki na koncie Google. A więc: jestem osóbką raczej przeciętnego wzrostu (raptem 176cm) o długich  włosach (dzięki brat, że pilnowałeś mnie i mojego fryzjera). Patrzę na świat niebieskimi, raczej poważnymi oczyma, często chodzę z głową z chmurach czego efektem jest to co możecie przeczytać na moim blogu.
Moja przygoda z pisaniem zaczęła się niedawno. Za namową dhampirki19 spróbowałam swoich sił w pisarstwie, nawet gdybym chciała nie mogłabym wyrwać się z tej pisarskiej 'sieci' ponieważ mój brat także coś tworzy. Na razie skupiam się na książce którą mam nadzieje ukończę (trzymajcie kciuki) ale ostatnio znudzona moją Krwawą strzałą napisałam krótkie opowiadanie, które za niedługo będziecie mogli przeczytać. Jak zwykle proszę o komentarze bo to dla mnie bardzo ważne.
Planuje kilka nowości na moim blogu: m.in będę starała się dodawać recenzje moich ukochanych książek jak i tych mniej ukochanych:)
Mam nadzieje, że będziecie odwiedzać mój blog. Za każde odwiedziny serdecznie dziękuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękujemy.
Możecie tu umieszczać swoje opinie nt. Krwawej strzały i wskazówki.