piątek, 19 kwietnia 2013

Ciepłe ciała. Isaac Marion

Książka mówi o zombie R i o jego życiu "nieżywego, ale mimo wszystko nieumarłego". Kiedy dhampirka19 wcisnęła mi w dłoń tę książkę pomyślałam, czemu nie? Zachęciło mnie też to, że spoglądając na okładkę zobaczyłam opinię Stephenie Meyer:
"Isaac Marion stworzył najbardziej niezwykły wątek romantyczny, z jakim kiedykolwiek się spotkałam, że mogłabym aż tak dać się urzec zombie."
Pełna zapału zaczęłam czytać. Niestety rozczarowałam się tą książka. Sam pomysł napisania o zombie był oryginalny, ale już historia w niej zawarta była- według mnie- powielaniem schematów. Przez pierwszą część książki możemy poznać naszego głównego bohatera, młodego bohatera o imieniu R, który mimo pewnych problemów w wysławianiu się (wszak zombie tylko jęczą i warczą) ma głębokie życie wewnętrzne. 
W drugiej części w jego nieciekawym życiu pojawia się ( a jakże!) dziewczyna. Dalej już nie muszę niczego pisać. Powiem tylko tyle, że koniec nie jest zaskakujący. Zombie zmienia się z powrotem w żywego za sprawą pocałunku Julie.
Moje ocena: 3 /10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękujemy.
Możecie tu umieszczać swoje opinie nt. Krwawej strzały i wskazówki.