wtorek, 2 kwietnia 2013

Kilka odpowiedzi na kilka pytań

Dzięki Grey, że wytypowałaś mój blog. Ciesze się i postaram odpowiedzieć na twoje pytania możliwe wyczerpująco.

1.Gdybyś mógł/a spełnić jedno marzenie. Wahałabyś/aś?
Hm... Raczej tak, wahałabym się. Jeśli masz na swój użytek jedno, jedyne życzenie to nie lepiej byłoby pomyśleć o kimś innym? Jest wiele ludzi którzy cierpią, mają problemy... A jeśli już chcesz komuś pomóc musisz upewnić się, czego potrzebuje. Można zrobić wiele złego jednym życzeniem jeśli jest nie przemyślane. Podsumowując: ciesze się, że nie muszę podejmować takiego wyboru.
 
2.Ulubiony kwiat?
Nie znam wielu odmian kwiatów, ale mam swój ulubiony rodzaj. Lubie stokrotki, kojarzą mi się z dzieciństwem. Pamiętam jak moja mama uczyła mnie robić z nich wianki.
 
3.Na jakiej osobie się wzorujesz?
Na nikim. Jestem osobą która chce poznać przede wszystkim siebie. W moim życiu nie ma już miejsca na branie przykładu z kogoś.
 
4.Gatunek muzyczny którego najchętniej słuchasz to...?
Nie mam jako takiego swojego ulubionego gatunku muzycznego, słucham to co lubię.
 
5.Zamknij oczy i wyobraź sobie las. Jaki on jest?
Ha! Nie muszę sobie wyobrażać, mam go za płotem. Mój las jest... słoneczny, jasny. Lubię się po nim przechadzać. Jeśli potrzebuje samotności lub po prostu mam ochotę na spacer wybieram się do mojej czarodziejskiej krainy. Lubie sobie wyobrażać, że jestem leśną nimfą i przechadzam się po moich włościach. W moim leśnym zaciszu moja wyobraźnia rozwija skrzydła.

6.Przyjaciel to dla Ciebie?
Osoba, której mogę zaufać, która pomoże, doradzi.
 
7.Co robisz w wolnej chwili?
Czytam, pisze... Ale przede wszystkim marze.
 
8.Czym jest dla Ciebie wiara?
Czymś nie osiągalnym przynajmniej dla mnie. Jeśli ktoś wierzy to punkt dla niego! Wielki szacun, tylko ludzie naprawdę silni potrafią szczerze wierzyć.

9.Co sprawia Ci największą radość?
Sprawianie jej innym.

10.Udzielasz się charytatywnie? 
Nie.

1 komentarz:

  1. Oh dawno u Ciebie nie byłam i muszę nadrobić lekturę :) Bardzo mi miło, że odpowiedziałaś na moje pytania :>

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękujemy.
Możecie tu umieszczać swoje opinie nt. Krwawej strzały i wskazówki.